Ce faci in cazul cand suna un client stabilesti un proiect si nu este de acord cu pretul acelui proiect

0
109

Sunt multi clienti asa zisii ca plec sa muncesc in UE sa fac bani sa imi construiesc o casa si sa vin sa imi fac casa si sa imi pun un sistem bun de supraveghere.Principiile consta in felul urmator cand mergi la un client nu vrei sa te intorci inapoi ca nu ii merge camera sau nu ii functioneaza DVR-ul cum trebuie.Intotdeauna trebuie sa te axezi pe calitatea produselor care le duci la un client pentru ca, clientul respectiv sa fie multumit de lucrare si multumit de produsele care le achita.

Dar niciodata nu ii asa pentru ca asa zisii clienti care merg dincolo crede ca aici se munceste pe un pumn de orez, dar ei nu realizeaza ca din orice suma care i-ai spune-o pe o lucrare 75% din banii aia sunt in produsele lui care vor fi montate si restu de 25% care iti vine la tine trebuie sa platesti la stat, contabila si un angajat cu cine lucrezi dar ei nu realizeaza, pana nu se ard cu firme fantoma, care isi schimba numarul de telefon in fiecare luna si care nu sunt autorizati IGPR, sunt foarte multi care dau tepe de genul, sfatul nostru este intotdeauna sa le ceri datele firmei si plus licenta de functionare.

Cu astea fiind spuse aveti grija sa nu luati tepe ca ii plina lumea de ele.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.